Hvem er vi ?

Vi er 4,5 mand (M/K) - med særdeles blandet baggrund som har sat os sammen, mest i trods og protest over at der dog ikke findes systemer for helt almindelige mennesker - systemer der simplificerer og er NEMME at håndtere - mod naturligvis - at miste lidt af den helt tunge funktionalitet som man ser i de store systemer.

Historien er ligeså simpel som normalt - vi havde på et tidspunkt (tilbage i 2008) et netværk med bl.a en fotograf med 10 mand tilknyttet, en Human Relations-virksomhed og en rengøringsvirksomhed som alle havde behov for en NEM måde at holde styr på kunder, fakturaer og varer - det sædvanlige behov, du véd. Men fælles for alle de tilbud der indløb, var en pris på > 80.000 for en flerbrugerudgave - og det var der ingen der ville afsætte midler til - så os der havde en IT-baggrund, begyndte at kigge os om efter andre muligheder og.... lidt senere faldt vi over databasesystemet FileMaker - som mere end løste vores problem - og resten som man siger - "The Rest Is History"....

Vi tæller 2 netværkskonsulenter, 2 systemprogrammører, en regnskabskyndig og en lager/produktspecialist.... Men derudover har vi også en fotograf, en bager og en neglespecialist - alt efter hvilken kasket vi har på. Fælles for alle personligheder, er at vi vægter udviklingen af disse systemer højere end noget andet - men der SKAL også være plads til at lege med ungerne, hunden og gå en tur på stranden. Easys er blevet vores passion, vores commitment og vores levebrød - men vi er udemærket klar over at vi skal passe den specielle balance der er mellem et profesionelt og et privat liv.

Vor administration og undervisningslokaler ligger i Ballerup, lige bag Toms Chokoladefabrikker, hvor også hovedservere og drift foregår fra. Det vil typisk også være dér vi mødes - hvis ellers vor foretrukne mødeform ikke lige passer ind - hos DIG !

Vi har 3 forskellige produkt-trin, Easys /Mini, /Pro og /ERP - og de to første er paratvarer som vi kan udrulle temmeligt hurtigt og Minien kan du endda selv hente fra hjemmesiden.... Men vores flagskib, Easys /ERP er speciel for os. Det er den der startede hele historien og den der er vores hjerteblod.

Hvor du altid kan ringe (telefonen bliver taget døgnet rundt) eller skrive ind til os omkring vores produkter, vil du måske komme til at opleve at vi faktisk allerede er optaget af anden kunde - vores ambition er at holde fokus på vores kunde - dvs. vi forsøger KUN at håndtere én stor kunde af gangen (Easys /ERP) og du kan derfor forvente ventetid på udvikling - typisk har vi et forløb på en 8-10 uger med et Easys /ERP hvor vi ikke åbner en ny udvikling i samme periode - men vi forbereder naturligvis gerne dette hvis du ønsker det.

Easys er følgende:

  • Sussie Pihl - Regnskabskyndig/Kassemester, bogholderi gennem 30 år - Telefon 2926-0529, E-mail: sus@easys.dk
  • Lars G. Pedersen - Netværk/Sr. systemprogrammør - IT gennem 30 år - Telefon 2014-1470, E-mail: g@easys.dk
  • Mogens Troen - Produktansvarlig/Lagerspecialist - Lager/IT-produkthandel gennem 25 år - Telefon 2243-2025, E-mail: mogens@easys.dk
  • Bent Lund Andersen - The "GoToGuy" på næsten alle områder - Telefon 4010-1340, E-mail: bent@easys.dk

Og dertil kommer en række løst tilknyttede kompetencer, som hidkaldes til specialopgaver når det brænder på, specielt med henblik på brancheløsninger og specialløsninger - der skal sgu eksperter til  - men da det svinger fra opgave til opgave, så vil disse brave mennesker blive nævnt i rette tid og aktuelle forbindelse...

Kontakt os endelig for yderligere information!

Og 3d-smileyen ???  Tja den startede som en stille protest over de stilrene, 200% seriøse designs fra virksomheder der "kun" laver "blå/grå kode"  - vi vil gerne signalere med denne smiley, at vi bruger ord og begreber som den almindelige bruger kan forstå og relatere til, ligesom vi også håber at kunne relatere vores små systemer til den almindelige bruger ......

Forside   OmOs   Sammenligning    Systemkrav    Funktioner    Skærmbilleder    Detail/POS    Skoler    Prisliste    Referencer    Download
Onlinehjælp!